Dpf filtrai katalizatoriai dyzeliu priesas nr 1

KĄ „GERO“ VARIKLIUI DARO DPF FILTRAI IR KATALIZATORIAI?

DPF FILTRO DIAGNOSTIKA

Tikrai daugelis Jūsų esate girdėję, kokių nemalonumų transporto priemonės varikliui gali pridaryti užsikimšę katalizatoriai ar dpf filtrai. Tačiau yra ir tokių nuomonių, kad jeigu gamintojai kažką sukūrė, reiškia tai padarė ne veltui. Žinoma, tiek dpf filtras, tiek katalizatorius turi savo paskirtį.  Tik labai dažnai ta paskirtis yra praplečiama iki sunkiai suvokiamų reiškinių. Todėl apie tai netrukus. Skaitykite… toliau.

TIKROJI KATALIZATORIAUS IR DPF FILTRŲ PASKIRTIS

Katalizatorius turi tik vieną paskirtį – aplinkos saugojimas nuo kenksmingų degimo proceso metu gaunamų junginių. Dpf filtras – antra valymo pakopa, skirta sugaudyti suodžių daleles. Ad Blue sistema – trečia valymo pakopa (paskaitykite www.chiptun.lt), kitaip dar vadinama Euro5 standartu. Taigi, turime tris kamščius išmetimo sistemoje. Viskas būtų OK, jeigu mes galvotumėm tik apie gamtos saugojimą… Tačiau dažniausiai mes galvojame apie savo pinigus. Tiksliau, kiek ta gamtos apsauga mums kainuos…

UŽSIKIMŠO KATALIZATORIUS – KĄ DARYTI?

automobilių katalizatoriai

Jeigu Jūs vairuojate seną dyzelinį automobilį, pagamintą iki 2003 metų – greičiausiai, jūsų automobilyje jau jo nebėra. Nors buvo… Belieka tik džiaugtis. Kodėl? Suprasite vėliau… Na, o jeigu įtariate, kad galbūt katalizatorius Jums dusina variklį, suprastėjusi trauka, nors turbinos darbas dar jaučiausi – vienareišmiškai keičiate jį nauju arba šalinate, palikdami bakelyje tuščią vietą.

Taip padarysite puikią paslaugą savo automobilio varikliui. Apie tai irgi vėliau. Jeigu norite daugiau informacijos apie katalizatorius užeinate čia http://www.katalizatorius.lt arba dpf filtrai čia http://www.dpffiltras.lt

UŽSIKIMŠO DPF SUODŽIŲ FILTRAS – KĄ DARYTI?

Mirksi Dpf filtro lemputė prietgaisų skydelyje? Duodate apsukų – užgesta. Po kelių dienų vėl tas pats? Nieko nedarote, apart to, kad sėdite ir prie interneto ir galvojate, kaip čia spręsti šią probelmą. Sveikiname! Nieko nedarykite… Nevažiuokite į servisą pasitikrinti…

Laukite, kol automobilis nebecpajudės iš vietos visai. Tada reikės traliuko ir… greičiausiai bus reikalingas naujas kietųjų dalelių filtras. Kodėl? Todėl, kad filtras – tai ne katalizatorius. Katalizatoriaus struktūra atvira, dpf filtro uždara. Katalizatoriui nereikia išsideginti, o suodžių filtrui reikia visada.

UŽSIDEGĖ DPF FAP FILTRO LEMPUTĖ SKYDELYJE?

Todėl… Pamatėte dpf lemutę skydelyje – pirmu taikiniu į servisą. Aišku būtų visai nieko papulti į tokį servisą, kuris užsiima būtent dyzelinių variklių remontu ir gali atlikti gerą protingą dyzelinio variklio ir išmetimo sistemos diagnostiką (paskaitykite >)  arba apskritai paskaitykite apie tai, kas apskritai yra automobilio kompiuterinė diagnostika ir pilna tam tikrų mazgų patikra www.automobiliudiagnostika.eu

NAUJO DPF FILTRO KAINA – KOKIA?

Daugeliui vairuotojų labai įdomu, kokia naujo dpf filtro kaina. Visų pirma reikia įvertinti tai, kad dpf filtrai gali būti dviejų rūšių: tai originalus dpf filtras ir dpf filtro pakaitalas.  Abu atliks tą pačią funkciją, tačiau jų ilgaamžiškumas skiriasi daug kartų.

Jeigu variklis ir aplink jį esantys komponentai veikia be priekaištų ir dyzelinis automobilis bus eksploatuojamas užmiestyje – galimas variantas, kad problemų artimiausiu metu nekils. Tačiau Jūs parodykite dyzelį, kuris yra idealus, nuvažiavęs 200.000 kilometrų…

Dažniausiai visos ligos prasideda jau po 100.000 kilometrų ridos. Ypač tai būdinga automobiliams pagamintiems po 2011 metų.  Todėl atsakyti į klausimą pirkti naują suodžių filtrą ar jį likviduoti apskritai iš transporto priemonės – atsakyti galima tik įvertinus visą variklio, turbinos, ir išmetimo sistemos būklę.

NE ORIGINALAUS DPF FILTRO KAINA NUO 290,- EUR

Taigi, senesniems dyzeliniams automobiliams neoriginalų kietųjų dalelių filtrą galimą nusipirkti investavus apie 300,- eurų. Retesniems modeliams dpf filtras gali kainuoti ir iki 500,- eurų.  Prie viso to dar reikia įvertinti ir tai, kad kartais suodžių filtras būna taip giliai „įkištas“, kad montavimo darbams gali prireikti pakloti  ne 50,- ir ne 100,- eurų.

O prie visų montavimo darbų dar reikės pasikrapštyti ir autoelektronikos specialistui. Todėl išlaidos nusimato kiek didesnės nei 300,- eurų. Dažniausiai su visais darbais, klientui, kuris nėra mechanikas, dpf suodžių filtro keitimas kainuoja tarp 400,- 600,- eurų. Klientas mechanikas – gali pasikrapštyti prie savo automobilio. Tuomet mes tik parduodame ir atliekame dpf filtro keitimą programiškai.

NE ORIGINALAUS FILTRO TARNAVIMO LAIKOTARPIS – KOKS JIS?

Kiek yra tekę mums praktikoje susidurti su ne originalaus filtro pastatymu į senesnius dyzelius, galima teigti, kad… jeigu originalus dpf filtras savo darbą atidirba iki 200.000 km, tai ne originalų dpf filtrą tenka keisti kitu jau po 50.000 km.

Kalba eina apie tai, jeigu automobilis važinėja miesto režimu, tačiau viskas aplink variklį dirba idealiai. Jeigu turėsime bent menkiausią gedimą, dpf filtrą gali tekti vėl pirkti iš naujo. Nes… garantijos visos pasibaigia, kai identifikuojama priežąstis, įtakojanti dpf filtro užsikimšimą.

ORIGINALAUS DPF FILTRO KAINA IR KUO JIS GERESNIS NEI PAKAITALAS?

Pradėkime nuo to, kad visų pirma – originlaus suodžių filtras nėra „tuščias“ Jis turi savyje tauriųjų metalų, kurie dalyvauja išmetamųjų dujų valymo nuo nuodingų dalelių cheminėje reakcijoje. Bet dažniausiai mums tai nėra svarbu. Mums svarbiausia, ką gausime sumokėję dvigubai didesnę sumą nei pakaitalo kaina. O gausime štai ką:

Originalaus dpf/fap filtro privalumai:

  • Tarnavimo laikotarpis 5 kartus ilgesnis
  • Atsiradus šalutiniam gedimui – pakankamai gerai regeneruojasi po remonto
  • Jeigu įmanoma valyti, po valymo galima eksploatuoti toliau

Originalaus dpf/fap filtro trūkumai:

  • 2x 3x didesnė kaina

DPF FILTRO IŠPROGRAMAVIMAS – O GAL GERIAU TAIP?

Vienareikšmiškai geriau, kai automobilyje nėra nei katalizatoriaus nei dpf filtro. Laisvė išmetamosioms dujoms turi savo privalumų daug daugiau nei trūkumų. Todėl daugelis vairuotojų, kurie per savo nemažą vairavimo stažą yra susidūrę su išmetimo sistemos gedimais, žino… kad įsigijus dyzelį ir susiruošus su juo važinėti po miestą geriau, kad būtų atliekamas dpf filtro pašalinimas ir išprogramavimas kuo greičiau.

Kodėl? Todėl, kad jeigu užsikišo katalizatorius ar dpf filtras turėsime eilę brangių remontų:

  1. Bus reikalingas turbinos remontas >
  2. Sugenda Egr vožtuvai >
  3. Reikės keisti arba remontuoti dyzelinius purkštukus
  4. Byra sklendžių mechanizmai >

GERIAU NES … TURBINOS REMONTAS KAINUOJA 400,- 500,- EURŲ

Sakysite: kodėl tiek daug? Iš tiesų turbinos remontas – tai turbinos restauravimas. Ir jis nekainuoja 400-500 eurų. Tačiau turbinos nuėmimas ir pastatymas turi savo kainą. Kad galima būtų suteikti garantiją, reikalingas tepalų, visų filtrų pakeitimas ir kai kada net variklio tepimo sistemos plovimas (žinoma, ne su valymo priemonėmis) Taigi, skaičiuojame:

  • Turbinos nuėmimas pastatymas 80,- 150,- eurų
  • Tepalai filtrai 30,- 100,-
  • Turbinos restauravimas 180,- 250,- eurų

GERIAU NES… PURKŠTUKŲ REMONTAS KAINUOJA 600,- 800,- EURŲ

Netikite, kad purštukai gali kainuoti po 200,- eurų už vienetą. Deja, tokia realybė. Paimkime už pavyzdį Toyota D-Cat purkštukus. Vieno naujo purkštuko kaina 450,- eurų. Jeigu keisti antgalius tai dar nieko. Tačiau jeigu elektrinis gedimas – purkštukas nesiremontuoja.

Sakysite – galima nupirkti naudotą?! Galima… Bet pabandykite tai padaryti. Visi, kas ardo automobilius, parduoda tik visus 4 ir jokiu būdu neiškomplektuoja. Naudotų Dcat purkštukų kaina – rinkoje 900,- 1000,- eurų.

GERIAU NES… NEREIKĖS KEISTI EGR VOŽTUVO UŽ 400,- 600,- EURŲ

Žinoma, yra modelių, kuriems naują neoriginalų Egr vožtuvą galima nupirkti ir už 100,- eurų. Tačiau yra ir tokių, kuriems Egr vožtuvai kainuoja po 290,- Eurų ir net po 430,- Eurų. Tai – Volkswagen egr vožtuvai ir Audi markės egr vožtuvų sistemos.

Vien tik pakeitimas, kai kuriems šiems modeliams gali kainuoti daugiau nei 150,- eurų… nes lengviau yra išimti variklį, nei vožtuvą, kuris stovi tokioje „patogioje“ vietoje, kad nei iš viršaus, nei iš apačios nėra priėjimo…

KATALIZATORIŲ DPF FILTRŲ VALYMAS – SPRENDIMAS VIENAM KARTUI?

Paskutiniu metu ypač populiarėjanti paslauga – dpf filtrų valymas. Taip… Jeigu jūsų automobilis apynaujis, ir buvo priežąstis, dėl kurios atsirado staigus dpf filtro užsikimšimas – valymas gali būti nebloga išeitis. Tačiau…

Reikia suvokti vieną paprastą dalyką – garantijos valymui nėra… nors visi ją suteikia. Garantiją galima duoti tik valymo paslaugai. Reiškia dpf filtrų valymo paslaugas teikiantis atuoservisas garantuoja, kad Jūs gaunate produktą/paslaugą – švarų dpf filtrą. Kas atsitinka su juo kai jis yra sumontuojamas į automobilį, galite sužinoti pasiskaitę čia: www.dpfvalymas.lt

KONSULTACIJOS IR REGISTRACIJA

Darbo laikas 8.00-22.00h

(+ šeštadienis + sekmadienis)

dyzeliu servisas kontaktai

Dyzelių servisas – kontaktai, adresas, telefonas, registracija ir telefonu ir internetu iki 22.00 h vakaro be išeiginių

DYZELIU SERVISAS WWW.DYZELIUREMONTAS.LT

Registracija telefonu ir internetu iki 22.00 h vakaro be išeiginių

 

 

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *