DPF FILTRŲ VALYMAS HIDRODINAMINIU BŪDU

Jeigu važinėjate naujos kartos dyzeliniu automobiliu – ir susidūrėte su kietųjų dalelių filtro problema „DPF VALYMAS” tikrai puikus sprendimas.
Dpf valymas ir garantija?
Dpf filtras daugeliu atveju išsivalo beveik 100 proc.
Jį belieka pastatyti/sumontuoti atgal į automobilį ir, kaip sakant, laimingos kelionės.
Viskas būtų nuostabu, jeigu išvalytas filtras iš tikrųjų, po atlikto valymo, nuvažiuotų (na tarkim) 100.000 km.
Privalai žinoti daugiau…
Tiek nuvažiavus, galima būtų valyti ir antrą kartą. Tačiau, ką daryti, kai dpf filtras išvalomas ir nuvažiuojama tik 2000 – 3000 kilometrų?
Pabandykime išsiaiškinti kodėl taip yra ir ką daryti, kad to nebūtų…
SKAMBINKITE DABAR!
IŠSPRĘSIME PROBLEMĄ SKUBIAI!
Registracija
Telefonu:
KODĖL DPF FILTRAS GALI VĖL UŽSIKIMŠTI?
Blogas kuras / oro santykis
Priežąstis – tai blogai sudeginamas kuras. Kuras gali sudegti blogai dėl to, kad jis pats iš savęs blogas. Taip pat gali dėl eilės kitų variklio elektronikos ir mechanikos gedimų…
Blogai sudegintas kuras
Priežąstis. Reikia atkreipti dėmesį, kad blogas kuras ir blogai sudeginamas kuras – du skirtingi dalykai. Praktika yra tokia, kad ir pats geriausias ir kokybiškiausias kuras gali būti blogai uždegamas. Jam juk reikia ir tam tikro kiekio oro ir suspaudimo DEGIMO KAMEROJE.
Reiktų turėti omenyje, jog šiuolaikiniuose dyzeliniuose automobiliuose kuro degimo procesas priklauso nuo to, kaip duomenis apdorojo ECU variklio valdymo blokas, kuris duomenis gauna iš visų daviklių esančių variklio skyriuje. Galima būtų pateikti paprastą pavyzdį:
Bloga oro srauto matuoklė
Priežąstis. Jums sugedusi oro srauto matuoklė, tačiau betaupydami avariniu režimu važinėjate pusę metų. Kuo blogiau sudega kuras, dirbant avariniu režimu, tuo per kaminą išmetama daugiau suodžių. Tuo greičiau keisite katalizatorių arba Dpf kietųjų dalelių filtrą dyzeliniam automobiliui. O šitos dalys kainuoja šimtus eurų.
Variklio fizinis nusidėvėjimas
Priežąstis. Suodžiai – suodžiai gali susidaryti ne tik dėl blogo oro – kuro mišinio, ar blogai veikiančios elektronikos, bet ir dėl nusidėvėjusios ir pavargusios mechanikos. Arba galų gale dėl didelio pravažiuotų kilometrų skaičiaus. Įsivaizduokite kokiomis sąlygomis dirba dpf filtras.
Tokiu atveju norint išspęsti problemą iki galo turėtų būti atliktas variklio kapitalinis remontas.
Turbinos gedimas
Priežąstis. Į pabaigą einanti turbina. Įsidėmėkite – prasidėjus tepalų rijimo procesui, nevisada kaltas variklis… Protingi meistrai visada pirmiausia tikrina turbiną, ar nėra ašinio ar išilginio klibėjimo. Jeigu yra nors vienas iš jų, greitu laiku teks remontuoti turbiną.
Per turbinos įvores tepalas patenka ne tik į įsiurbimo sistemą, bet ir į suodžių filtrą. Šis tepalas, susimaišęs su suodžiais galutinai gali pribaigti bet kokį, kad ir nesenai nupirktą naują originalų dpf filtrą.
Kaip turi būti atliekamas turbinos remontas galite paskaityti čia – Turbinų servisas
Vienas kitą gadina:
Egr vožtuvai ir Dpf/Fap suodžių filtrai – eilė išmetimo sistemos patobulinimų, kurie genda ir kemšasi bet kuria eilės tvarka. Tai reiškia, jeigu šiandien sprendžiame Egr vožtuvo problemą, rytoj greičiausiai spręsime, ką daryti su užsikimšusiu Dpf suodžių filtru. Apie kietųjų dalelių filtrus galite paskaityti čia: www.dpffiltras.lt
SKAMBINKITE DABAR!
Registracija
Telefonu:
- Chip tuning – variklio galios didinimasChip tuningas kaina ir kokyė – arba visa tiesa apie tuos, kurie didina variklio galią…
- Dpf filtro valymas Vilniuje Kaune KlaipėdojeAr ko nors vertas Dpf filtro valymas?
- Turbinos remontas 3 paslaptys kurių niekas neišduodaTurbinos remontas – arba kas dažniausiai sugadina turbiną?
- Dpf filtrai katalizatoriai dyzeliu priesas nr 1Katalizatoriai ir dpf filtrai – ar gali būti kas blogiau varikliui ir turbinai?