Turbinos remontas 3 paslaptys kurių niekas neišduoda

TURBINŲ REMONTAS – PIRMOJI IR PAGRINDINĖ PRIEŽĄSTIS

Sugedo turbina? Turbina nepučia? Turbina leidžia tepalus? Reikalingas geras turbinos remontas?  Reikia pakeisti turbiną: nuimti ir uždėti?

Ne bet koks turbinų remontas

O gal reikia patikrinti turbiną: atlikti kompiuterinę ir mechaninę turbinos diagnostika?

Tada pataikėte ten, kur Jums reikia. Mes galime išspręsti šią problemą greitai, profesionaliai ir aiškiai.

Tai reiškia, kad pas mus įmanomas bet kokio sudėtingumo turbinų remontas. 

Tačiau, prieš nuspręsdami spausti skambinimo mygtuką, privalote būtinai perskaityti štai ką:

dyzeliu servisas kaune vilniuje klaipedoje
dyzeliniu varikliu remontas

Tel: +370 601 47242

SKAMBINKITE DABAR!

IŠSPRĘSIME PROBLEMĄ SKUBIAI!

Registracija

Telefonu:

+370 693 16661

UŽSIKIMŠO KATALIZATORIUS? LAUKITE TURBINOS GEDIMO!

Pradėkime nuo to, kad mes visada privalome surasti, kas yra turbinos gedimo kaltininkas. Tai akcentuojame visada. Nes nuo to priklauso, ar turbinos remontas bus prasmingas, ar lauksime sekančio turbinos gedimo netolimoje ateityje.

Katalizatoriai. Nors jie stovi beveik visuose automobiliuose, labiausiai jų būklė turėtų rūpėti tiems, kurie vairuoja automobilius su turbinomis.

Nesvarbu, ar jūsų automobilis dyzelis ar benzinas, katalizatoriai stovi vienoje grandyje su turbokompresoriumi. Ir nekreipti dėmesio į jo būklę gali tik tie, kurių nedomina profesionalus požiūris į kokybišką turbokompresoriaus taisymą.

KIEK KILOMETRŲ GALIMA PRAVAŽIUOTI SU NAUJU ORIGINALIU KATALIZATORIUMI?

Kad katalizatoriai kemšasi ir turi gana ribotą tarnavimo laiką – labai daug kam tikrai ne naujiena. Tiek gamintojai, tiek meistrai neturi vieningos nuomonės kiek kilometrų galima pravažiuoti su tvarkingai veikiančiu katalizatoriumi, tačiau jeigu reiktų apytikslio kilometrų skaičiaus – jis turėtų svyruoti apie 150.000 – 180.000 kilometrų. Su sąlyga, kad nebuvo antrinių priežąsčių jį užkišti anksčiau…

KAIP KATALIZATORIAI GALI SUGADINTI TURBINĄ?

Gyvenimiškas pavyzdys – užsikišęs katalizatorius lyg pirštais užspausta nosis…

Sugadinimo procesas yra toks paprastas, kad kartais atrodo juokingas, kad jo nesuprasti. Visų pirma, kad būtų nenuobodu, pateiksime gyvenimišką pavyzdį.

Paimkite įkvėpkite oro, stipriai pirštais užspauskite nosį ir iš visų jėgų bandykite išpūsti orą. Koks jausmas? Turėtų užgulti ausis. Kartais atrodo, kad sprogs būgneliai.

Su turbina tas pats. Išmetamosios dujos neturėdamos kur “dingti” eina atgal ir pirmiausia spaudžia turbinos veleno atraminį guolį. Viso to pasekoje turėsime turbinos gedimą. Ir galime garantuoti 1001 %, jog taip nutiks…

KĄ DARYTI SU UŽKIMŠTU KATALIZATORIUMI?

KĄ DARYTI – KAIP IŠVENGTI NAUJOS TURBINOS SUGADINIMO PASEKMIŲ?

Norint išsaugoti turbiną, reikia pasirūpinti išmetimo sistemos priežiūra. Tai reiškia, kad katalizatorius turi būti naujas (originalus), naujas pakaitalas arba jo išvis neturi būti.

Paskutinis variantas, kai pašalinamas katalizatorius visiškai – ekonomiškiausias, tačiau sutaupoma tik iki pirmos techninės apžiūros. Apie tai galite paskaityti čia, kaip nepraeinama technikinė apžiūra su “kolūkietiškai” išpjautu katalizatoriumi…

KOKIA NAUJO ORIGINALAUS (ARBA PAKAITALO) KATALIZATORIAUS KAINA?

ORIGINALUS KATALIZATORIUS IR JO KAINA

Originaliuose katalizatoriuose visada rasite daug daugiau tauriųjų metalų nei pakaitaluose. Todėl jų kainos turbūt 3x didesnės nei pakaitalų ir nesvarbu, kad jie turi CE koybės sertifikatus R103. originalų  kainos prasideda nuo 400,- 500,- eurų ir gali siekti net 1000,-  ir daugiau, priklausomai nuo automobilio markės ir modelio…

KATALIZATORIUS SU 103R ŽENKLAIS

Techninės apžiūros darbuotojai šiandien reikalauja, kad katalizatorius turėtų ženklinimą 103R, o tai reiškia, kad katalizatorius atitiks Europos Sąjungos reikalavimus ir mažins oro taršą ne mažiau nei reikalaujama.

Tokį ženklinimą turi kai kurių katalizatorių pakaitalų gamintojų gaminiai, todėl pirkti originalų katalizatorių ne visada pats protingiausias sprendimas. Nebent priklausote “Žaliesiems” ir manote, kad originalas labiau tausoja mūsų gamtą, nei pakaitalai.

PIGUS KATALIZATORIAUS IŠPJOVIMAS? AR VERTA?

Išimti katalizatorių arba dar kitaip – išpjauti galima ir tai niekam neužklius, tačiau… Tai reikia padaryti, taip kad nebūtų IDS konstrukcijos pažeidimo

Anksčiau po turbinos remonto, niekas net negalvodavo apie katalizatoriaus ar Dpf Fap filtro pirkimą… Visi pjaudavo ir šalindavo bet kaip, svarbu kad pigiau. Siūlės būdavo piršto storio ir niekas nesuko sau galvos dėl ateities.

Šiandien tokie automobiliai susiduria su baisiomis TA darbuotojų išvadomis ir sprendimais, po kurių reikia keisti katalizatorių. Jeigu išpjautas tik katalizatorius tai dar ne taip skaudžiai bus piniginei.

Tačiau jeigu pašalintas kartu ir  Dpf Fap suodžių filtras (daugelyje dyzelinių automobilių nuo 2003 metų katalizatoriai ėjo kartu su suodžių filtru) ir tai pavyzdžiui Bmw ar Mercedes ar dar geriau Toyota automobilis (pakaitalų gamintojai jų dažniausiai negamina) kaina gali šokiruoti…

KATALIZATORIAUS PAŠALINIMAS IR DPF/FAP FILTRO ELIMINAVIMAS – DU SKIRTINGI DALYKAI

Kur skirtumas? Ir kodėl katalizatoriaus šiandien negalima šalinti, o Dpf Fap suodžių filtrą galima išimti ir išprogramuoti?

Kadangi pašalinus katalizatorių ženkliai padidėja CO kiekis, TA darbuotojai  su savo įranga visa tai beveik visada pastebi. O pašalinus Dpf / FAp filtrą CO kiekis, kuris TA centruose akylai prižiūrimas, lieka savo vietoje arba padidėja labai nežymiai. Ir jeigu viskas su variklio mechanine dalimi tvarkoje pašalintas Dpf Fap filtras problemų automobilio savininkui tikrai nesukels…

Todėl šalindami suodžių filtrą ir jį programiškai išjungdami, katalizatorių visada paliekame. Žinoma, jeigu turbinos defektas buvo toks, kad tepalai buvo pasileidę į visas puses – į išmetimą ir įsiurbimą, katalizatorių reikės keisti, jei ne nauju originaliu, tai bent jau pakaitalu.

dyzeliu servisas kaune vilniuje klaipedoje
dyzeliniu varikliu remontas

SKAMBINKITE DABAR!

IŠSPRĘSIME PROBLEMĄ SKUBIAI!

Registracija

Telefonu:

+370 693 16661

Leave a Reply

Skambinti +37069316661