REIKALINGA DYZELIO DIAGNOSTIKA?

Pabandysime paprastais žodžiais papasakoti viską apie tikrą dyzelinio automobilio diagnostiką ir apie kompiuterinę autodiagnostiką, kuri mūsų nuomone vadinama „absurdiška diagnostika“. Pradėkime iš pradžių apie tą dyzelinio variklio patikrą, kuri „išsiurbia“ vairuotojų pinigus, o naudos praktiškai jokios.

DYZELINIŲ VARIKLIŲ DIAGNOSTIKA + „TEST DRIVE“ IKI 20 kM

dyzelių diagnostika

Dyzelinių automobilių diagnostika su „Test Drive“ ir kitais reikalingais testais +++

P.S. KĄ MES GALIME DARYTI?

  • Purkštukų kompiuterinė diagnostika
  • Purkštukų patikra ant stendo imituojant variklio darbą
  • Turbinų patikra ir diagnostika
  • Egr vožtuvo diagnostika
  • Oro sklendžių diagnostika
  • Katalizatorių diagnostika
  • Dpf fap filtrai ir jų diagnostika patikra
  • Variklio grupės komponentų diagnostika
  • Dyzelinių variklių patikra prieš pirkimą

KOMPIUTERINĖ DIAGNOSTIKA 5 KARTUS UŽ 5,- 15,- EUR

Šiandien dauguma vairuotojų jau žino, ką reikia daryti, jeigu prietaisų skydelyje užsidegė „varikliukas“ kitaip vadinama „Check engine“ lemputė. Tai reiškia, kad reikia važiuoti į servisą ir patikrinti, kokią informaciją yra užfiksavęs variklio valdymo blokas.

GEDIMO NEŠALINA

Svarbiausias momentas yra tas, kad visi šie patikrinimai kainuoja keletą Eurų. Tačiau problemos ši kompiuterinė  dyzelio diagnostika nepašalina niekada. Nors dauguma įsivaizduoja, kad kompiuterinės įrangos pagalba reikia tik ištrinti klaidas, kitaip sakant, (užgesinti) check engine lemputę ir automobilis vėl gyvas ir sveikas.

AUTODIAGNOSTIKOS ALGORITMAI 

Taip prasideda užburtas ratas, kai pradedama atlikinėti tokią diagnostiką vienose remonto dirbtuvėse, paskui važiuojama į kitas, po to dar ir į trečią autoservisą. Kas įdomiausia, kad visos trys diagnozės gali būti panašios, tačiau sprendimai tai pačiai problemai spręsti – vos ne visada skiriasi. Kodėl taip yra? Todėl, kad vienas klaidos kodas – turi savo sprendimo algoritmą, kurį galima labai skirtingai interpretuoti. Dar kitaip tai pavadinus – gedimo suradimo procedūrą galima pradėti nuo pradžios, nuo vidurio ir nuo galo viso šio algoritmo.

IR REMONTUOTI NIEKAS NENORI

Dar labai įdomi situacija yra ta, kai atliekama kompiuterinė diagnostika, po kurios vairuotojui susidaro toks jausmas, kad norima iš jo „greitai nulupti“ keletą eurų ir daugiau nieko. Ta prasme – remontuoti jo automobilio niekam nėra noro. Taip prasideda ilgas ir nuobodus kelias, ieškant tokio meistro ar serviso, kuris norės pašalinti gedimą ir tai padarys profesionaliai.

KĄ DARYTI JEI REIKIA SUREMONTUOTI, O TIKRINTI IR MOKĖTI 10 KARTŲ UŽ TĄ PATĮ NĖRA NORO?

Jeigu norite, o greičiausiai norite, kad jūsų automobilis būtų suremontuotas ir dar darbams būtų suteiktos garantijos – skambinate mums dabar. Sutarsime priėmimo laiką, suderinsime darbus, kuriuos reikės atlikti, aptarsime kainas iš anksto, arba darbo eigoje ir suremontuosime kaip įmanoma per trumpiausią laiką.

KAIP ATLIEKAME DYZELIO DIAGNOSTIKĄ MES?

Mūsų dyzelių servisas – tai dyzelinių variklių diagnostika su visais įmanomais testais ir visais galimais remonto sprendimais. Tai reiškia, kad galime pilnai patikrinti ir nustatyti, kas sugedo ir kas dėl to kaltas. Tokia diagnostikos ir remonto strategija leidžia užbėgti už akių tokiai nemaloniai situacijai, kaip naujos pastatytos detalės sugadinimui. Kodėl taip yra? Todėl, kad vienas sugedęs ir blogai veikiantis automobilio komponentas gali pirmiausia pribaigti kitą, su juo susijusią dalį, o pats savo simptomų neparodyti. Todėl remonto metodika, kuria vadovaujamės, leidžia po remonto darbų gauti maksimaliai geriausią rezultatą.

KONSULTACIJOS IR REGISTRACIJA

Darbo laikas 8.00-22.00h

(+ šeštadienis + sekmadienis)

dyzeliu remontas vilniuje

Dyzelių diagnostika Kaune dyzelistai.lt