CHIP TIUNINGAS – VARIKLIO ČIPAVIMAS

dyzeliniu variklio galios didinimas

Chip tuningas kaina ir kokyė – arba visa tiesa apie tuos, kurie didina variklio galią ir tuos, kurie  jos labai nori, tačiau nežino

KAD YRA BAISŪS REIKALAI SU VARIKLIO ČIPAVIMU…

Kodėl? Atsakymas labai paprastas. Visiems svarbiausia tik pinigai. Daugelis tų, kurie atlieka variklio valymo bloko algoritmo korekcijas nežiūri nieko… Svarbu perrašyti failą ir paimti pinigus. Iš kitos pusės žiūrint, ši procedūra jau susitapatino su nuėjimu apsipirkti į maisto prekių parduotuvę. Lidlas pigiau? Varom į Lidlą. Perkam supuvusius kiaušinius ir giriamės kiek sutaupėm. Vairuotojai ieško, kur pigiau. Ir daugiau niekas nebeįdomu.

KUR GERAI ČIPUOJA AUTOMOBILIUS? ANDRIUS 5 AUKŠTE – 50,- EURŲ.

Sako, jei atėjai per Facebook draugus – gali padaryti ir už 20,- Eurų. Kas įdomiausia ir svarbiausia, kad jeigu Andrius tą darbą darytų už 200,- Eurų… Aš tikrai tikrai važiuočiau… Pvz.: jeigu mane priims Andrius 21.00 val. vakare. Nes žinau, kad Andrius gali paiimti tikrai gerą ECU CHIP TUNING sprendimą už 100,- Eurų. Jį man įrašyti su įranga, į kurią investavęs bent 15-20 tūkstančių eurų. Pasilikdamas su gryno pelno 50,- Eurų už sugaištą laiką.

TIESA APIE CHIP TUNING VERSLO MATEMATIKĄ

Štai tokia Jums realaus, kokybiško, profesionalaus Chip Tuning paslaugos matematika. Tačiau, net jei Andrius ir dirba taip profesionaliai – jis prie to paties turėtų būti dar ir labai geras diagnostikas, bei turėtų turėti sąžinės nečipuoti akivaizdžiai netvarkingo variklio. Deja… Ar tikrai Andrius atsisakys uždirbti 50,- gryno pelno sau Eurų ir dar 50,- Eurų, kuriuos galėtų skirti tolimesnėms investicijoms… Klausimas retorinis…

KUO SKIRIASI 50,- ir 200,- EURŲ UŽ CHIP TUNING KAINA?

Ar žinote, kad profesionalus chip tiuningas ir mėgėjiškas variklio galios didinimas skiriasi „kaip diena ir naktis“. Tiesa sakant, net net nežinau kaip tai apibūdinti kitais žodžiais. Tačiau visada viskas turbūt pasakoma, kai kalba apie variklio čipavimo kainą.

Čipavimas variklio galios didinimas Vilniuje Kaune Klaipėdoje – geriausi Lietuvoje chip tuning sprendimai Chip Tun LT

Paprastai variklio galios pakėlimas kainuoja 100,- eurų. Deja, niekas nežino, kad toks čipavimas atliekamas per 10 minučių. Profesionalus individualus darbas dažniausiai trunka mažiausiai valandą, o kartais kai kuriems modeliams prireikia ir vos ne visos dienos.

MĖGĖJIŠKAS ČIPAVIMAS – KODĖL TAIP TRUMPAI?

Mėgėjiškas variklio galingumo didinimas atliekamas dažniausiai jau naudojantis standartiniais sprendimais, jau sukurtais kažkokios kompanijos. Taigi, imame jau paruoštą pakoreguotą ECU algoritmą ir jį belieka tik „suleisti“ į variklio valdymo bloko „smegenis“.

Taip dirba dauguma chip tiuningo studijų ne tik Lietuvoje bet ir visame pasaulyje.

Variklio čipavimas ChipTun – variklio galios didinimo ekspertai mūsų partneriai jau 7 metai

Todėl, darbas vyksta maksimaliai greitai ir … kartais mes tokius darbus mėgstame pakoreguoti arba perdaryti pagal save… nes… turime savo nuomonę ir supratimą apie variklio galios didinimą bei variklio tarnavimo resursą atlikus tam tikrų vietų korekcijas

Žinoma, galima kalbėti ir apie nemokamas programas, kurių pilnas internetas ir kuriomis bando pažaisti daugelis elektronikos specialistų. Bet apie šį metodą, pakalbėsime vėliau… todėl skaitykite viską iki galo.

PROFESIONALUS CHIP TUNING – KIEK LAIKO TAI TRUNKA?

Visų pirma pradėkime nuo to, kad bet koks profesionalus darbas reikalauja ne tik visapusiškų žinių, tačiau ir laiko. Laikas šiuo atveju skaičiuojamas etapais, kurių privalo laikytis visi, kurie nori atlikti itin idealią variklio galios korekciją.

PIRMA: TECHNINĖS DOKUMENTACIJOS ANALIZĖ

Norint sučipuoti bet kurį automobilį, visų pirmiausia reikia techninių žinių apie kiekvieną variklio modelį, kitaip sakant apie jo komponentų techninius parametrus bei galimus resursus. Tokios informacijos neturint labai dažnai padaromos klaidos, kurios atsiliepia variklio tarnavimo resursui, turbinos ilgaamžiškumui ir išmetimo sistemos nepriekaištingam veikimui.

ANTRA: VARIKLIO DIAGNOSTIKA PRIEŠ CHIP TUNING

Turbūt svarbiausias momentas, norint padidinti variklio galią, yra pilnas variklio komponentų būklės įvertinimas tikrinant gyvus parametrus atliekant testinį važiavimą. Kitaip dar vadinamą „Test drive“ bandymą.

Jo metu įvertinamas turbokompresoriaus nusidėvėjimo lygis, išanalizuojami purkštukų darbinio režimo parametrai, įvertinama išmetimo sistemos reali būklė… ir dar patikrinama daugelis dalykų, kurie įtakoja sklandų variklio darbą.

TREČIA: SANKABOS BŪKLĖS ĮVERTINIMAS PRIEŠ CHIP TUNING

Nors daugelis užsiimančių chip tiunigu niekada nežiūri, kokioje stadijoje sankabos nusidėvėjimas, mes šią patikrą atliekame visada. Atminkite, jog sankabos ilgaamžiškumas priklauso labai dažnai nuo vairavimo stiliaus.

O, kadangi padidinus variklio galingumą keičiasi fizinės apkrovos ne tik variklio mechaninei grupei bet ir transmisijai – elgesys su sankaba taip pat turi būti labai protingas. Čia jau reikalingas ir vairuotojo profesionalumas bei įgūdžiai. Atsiradus daugiau galios, sukilus sukimo momentui – daugelis mėgsta „pasvilinti“ sankabos diską…